Koktélfüggők a Déjà vu-ben

A kedvenc italaink ihlette "Én is természethű vagyok..." című koktélos függőkollekcióm megtalálható, megszerezhető a Déjà vu kávézóban. Ízlés szerint válogathattok különböző fülbe aggatható koktélok között. (Győr, Újkapu u. 31.)


A kollekció "antik" és szószerint páratlan darabjait megszemlélhetitek a neten itt (vagy ha Berlinben a Tachelesben jártok, pöhöhö). Ám most egyrészt új receptek alapján kevertem ki az ékszereket, másrészt párban készültek a koktélok, szóval minden tekintetben tökéletesebbek lettek elődeiknél.
Pézé remek ötlete pedig - miszerint ha valaki olyan koktélt kíván, ami nem szerepel az itallapon, csak akkor kaphatja meg, ha vesz egy pár fülbevalót - megmotivált jól, hogy áttanulmányozzam az itallapot én is, nem árt, és csináljak még olyan fülönfüggő gyümölcsöst, amiről ott helyben kideríthetik a kíváncsiak, milyen az a gyömülcsös íz. Persze így is a Hemingway volt az első pár, ami elkészült! :D

Naszóval, irány koktélozni a Déjà vu-be, értem?
A mexikóikávézást meg meghagyjátok nekem.

• • •

My "Á la nature" earring collection is now available in the Déjà vu café in Győr.
Just go in there and you can choose a cocktail from the menu and one from the big glass holding the variety of earrings.
The earlier version has enriched by more recipes used and couples made for each sort.
Welcome and cheers and welcome! Cheers! :)



Popular Posts