Still nyomom az ipart

Annyira nyomom, teljesen fel vagyok pörögve, hajt az alkotásvágy, és hajnali negyed négy van, a Szerelmem mindjárt kel, én meg most fejeztem be a mai adag munkafolyamatot. Fotózni holnap fogok - jahaha, mindig ezt mondom, tudomtúúdom, de szerencsére ez a holnap végülis ma van. Alszom egyet, és ha felkelt már a ragyogó nap is, akkor jönnek a legújabb, legzsírabb, legeksztrább zsugor ékszereim, amiket valaha csináltam. Már kedvencem is van. Kettő :P

Addig is, némely stációt megörökítettem, annyira megörültem, hogy visszakaptam a fényképezőmet, és hogy kicsit láthatóvá tegyem, miből lesz a cserebogár. már a művészies szövegem is megvan hozzá, hogy mi mit ábrázol, és mit is akart a költő.
  • ezek itt a kiégetett zsugorok, amilből 10 függő és 4 nyaklánc leszett, valamint kompozíciók összeszerelése című fázis, már csak kampók kellenek a függőkre
  • nappali fényt szomjazó, fotózásra váró legújabb, legszuperebb LEGNYÚVABB SZUPERZSUGOROK megkomponálva, megszerelve, felfűzve, feltűzve, megtáblázva
  •  ez pedig a heti termésemet prezentálandó sebtiben elkattintott fotó

E héten készültek UV-aktív tüskefüggők goásoknak, kisebb méretekben, mint amik már a webshopban vannak, csináltam 4 db custom made gombot az Apnoe folk underground kobzás-gitárosának.

Popular Posts