Mandala Mania

Bombázom a fb-t mindenféle mandalákkal, de mesélni még nem is meséltem róla. Hát az úúúgy vooolt, hogy elmentem Ozorázni, ahol minden nagyon szép és minden nagyon jó, minden nagyon hippi és boldog. Azt pedig most azonnal felejtsük szépen el, amit a médiából hallottunk róla, mert szemen szedett baromság (mint a médiában elhangzó/látható dolgok 99,8%-a). Szóval itt az ember csupa békességgel, őszinteséggel, nyitottsággal találkozik széles e világ mindenik csücskéből. Dívik a keleti kultúrák-vallások-filozófiák-életpraktikák gyűrűztetése, persze a majákok sem maradnak le sokkal, ily módon találkozik legKelet és legNyugat itt közepütt, Anyaországunkban. :) Az élőzenés világzenei színpad körül sertepertéltem ágaskodó nappaltól hajnalhasadtáig, mely idő alatt volt szerencsém körbelátni az egész terepen mindenféle színes alakokat, formákat, és mivel Ozorán minden nagyon kerek, totál rajta maradtam a mandala-témán. És olyanokat rajzoltam-színeztem-vágtam-sütöttem-fúrtam, hogy az első pár függő már kész is, és csak ájulok meg olvadok a saját teljesítményemtől, és baromira meg vagyok elégedve. Ilyen is régen volt :D
Nos, efféle jótékony hatása van annak, ha az ember egy hét alatt gyökerestül ki tud szakadni a berögzött szürke valótlanságból.
I'm bombing the fb with all kinds of mandalas but I haven't told their story yet. Well, it started like that... I went to Ozora where everything is very beautiful and everything is very good, everything is very hippie and happy. Time is now to forget about all the brags we heard about it in the media because it's all bullshit (just as the 99.8% of things visible/audible in media). So, you can meet here big peacefulness, true honesty, much openness from every little corner of this wide world. Eastern cultures-thinking-phylosophy-religions-life practiques are beloved to spread, neither Maya things are ignorable - thus, the mostEast and mostWest meet right here upon the middle, in our Motherland. :) I've buzzed around the live world music stage from high noon till the first streak of dawn, while I was lucky to look around the whole area for colourful figures, shapes, and since everything is so round in Ozora I'm hung upon the mandala-theme. And I'm losing my mind about my own power and I'm really very satisfied. It's been a daaaaaaaaamn looooooong time! :D
So, splitting yourself by roots out of the usual, grey unreality in a week has such good effects on you.



Ezt a tervemet fícsörölte a Hippie Community! Büszke • This design was featured on Hippie Community! Proudness




Popular Posts