Csomózás, makramé meg az indiánok

Itt a szuper, itt a jó, kötözhető, levehető, szétszedhető, mosható, gyűrhető, külön karkötőként is viselhető makramé óraszíj!

Nézegettem fb-n MaMachavaya Macrame elképesztő nyakláncait, nehezen vettem a levegőt, ájuldoztam, és arra gondoltam, felfrissítem a csöpp kis makramé tudásomat. Felveszem a fonalat, és pihentetem a rajzolást. Grafomániámat mo st egyedül a naptáramon élem ki. Egy kurta darabon mindenféle ismert figurát kipróbáltam, ami csak eszembe jutott, teszteltem, emlékszem-e a szövési irányokra... nos, szerény büszkeséggel tölt el az új karórám viselete, az idő valamilyen szintű érzékelése peddig egészen új élmény! :) Maga az óra persze már évek óta megvolt. A szíja persze tönkrement. Az eleme persze lemerült. Kicseréltettem az elemet, és pár méter osztottszálú fonalból hasítottam neki új szíjat. 10 szálból készült nyílhegy mintával és rombuszokkal, codadszép türkiz, füstös szürke, égkék, indigó és tengerészkék árnyalatokban. Az óra széltéhez képest keskenynek tűnik, pedig óraszíjnak elég széles. Imádom!

Popular Posts