Új projektem: Fényképzelődés • My New Pjoect: Photo Imagination

Elindítottam egy új szálat az apróizé életében. Vizuális projektem témája a fotózás. Folyamatosan fejlesztem a tudásomat képek komponálásában, digitális utómunkában,  a témaválasztás változatosságainak felfedezésében, szóval ennek a históriának a fejleményeit publikálgatom, melyeknek a Fényképzelődés hívószót adtam.

Hajrá, aprólék!

Kövessetek tumblr-en, twitteren, facebookon, pinteresten, weheartit-on, flickr-en, és osszátok, ha bejön. De kövessetek itt a blogon is, mert ide olyan jókat írok az ékszerkentyűkről.  Kösz. :)
I started a new thread in aproize's life. The topic of my visual project is photography.  I keep developing my knowledge in composing pictures, digital editing, discovering the diversity of choosinng the subject, so I'm publishing around the sequels of all this history, where I invoke the designation Photo Imagination.

Go, minutiae!

Follow me on tumblr, twitter, facebook, pinterest, weheartit, flickr, and share if it hit your fancy. But follow me here on the blog, too because I write here great things about the creactive exlex jewelleries. ૐ Thanks. :)

Tekintsd meg az első vízióimat alább • Welcome the first visions below























Popular Posts