Infrasturktúra fefjlesztés alatt

Mivel mindenféle izgi fejlesztések alatt van az infrastruktúrám, vásározással meg hajóépítéssel vagyok elfoglalva, így most a galériába még nem töltöttem fel a szép felbontású ékszerfotókat. A fülbevalókat meg tudjátok nézegetni mindenhol máshol, ahol még lájkot meg csillagocskát meg szívecskét is lehet rájuk dobni. Egyébként meg mindenhol máshol is apró kis fejlesztéseket hajtok végre a háttérben mindenki életének könnyebbé tételéért. Pl. dizájn szerint albumokba rendeztem a fotókat a Tengri fb-n, felajánlottam a barátaimnak, hogy lehetnek potyautasok a fregatton, amit tervezek és azt csinálhatnak, amit akarnak, aztán fincsi ebédet főztem ma, köris csirkét vegetáriánus módra (hozzávaló répa, paradicsom, cukkini, padlizsán, brokkoli, köriszósz meg vegás rizs), most pedig vége a napnak, és megnézem a naplementét. :)



Popular Posts