Stemware hunting avagy kehelyvadászat


zsákmány
Egy szép körforgást alkot a szombati napom. Kezdtem azzal, hogy elmentem a szigetre, tudjátok, ahol a szelektív hulladékok partiznak, és vittem magammal pár havert. Nem akartam sokáig lógni velük, így miután könnyes búcsút vettem az utolsó Cherry Coke-os palacktól is, utam a vásárcsarnok felé vitt. A Lelőhelyre. Mit ne mondjak... vagy elkéstem, vagy mivan, mert nem volt valami kívánatos az annál bőségesebb felhozatal, de ha amikor már harmadjára járod körbe az egész terepet, akkor van esély rá, h megtalálod, ami neked kell. Tíz gömbölyű kelyhet, hét egyenes falú poharat, négy apróbb mécsestartót, két kristálypoharat, két tárolóüveget és két fémdobozt kapirtyoltam össze, és még a zöldségnek is maradt hely a biciklim egyik kormányán.
Látkép a kies Fészekben


Popular Posts